MAXIMA LT UAB rekvizitai
123033512
Įmonės kodas
-
PVM kodas
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Naugarduko g. 84
Adresas
-
Telefonas
-
Vadovas
1995 03 17
Registracijos data
-
Darbuotojai
Turinys
MAXIMA LT, UAB — Įmonės profilis
MAXIMA LT, UAB yra didžiausias maisto prekių mažmeninės prekybos operatorius Lietuvoje, valdantis MAXIMA prekybos centrų tinklą visoje šalyje. Įmonė priklauso Baltijos mažmeninės prekybos grupei MAXIMA GRUPĖ, UAB, kurios galutinis savininkas yra Vilniaus prekyba, UAB. MAXIMA parduotuvės organizuojamos X, XX ir XXX formatų, kad aptarnautų skirtingas zonas – nuo kaimyninių patogaus apsipirkimo parduotuvių iki didelių hipermarketų. Prekės ženklas yra vienas žinomiausių Lietuvoje ir yra vienas didžiausių darbdavių mažmeninės prekybos sektoriuje.
Įmonės apžvalga
Teisinis pavadinimas: MAXIMA LT, UAB
Prekės ženklas: MAXIMA (parduotuvės formatai: MAXIMA X, MAXIMA XX, MAXIMA XXX)
Įkūrimas (prekės ženklo ištakos): MAXIMA mažmeninės prekybos koncepcija ir formatai buvo pristatyti 1990-aisiais; MAXIMA LT, UAB kaip Lietuvos veiklos bendrovė buvo suformuota vėliau, vykdant korporatyvines pertvarkas MAXIMA GRUPĖ viduje. Tiksli MAXIMA LT, UAB įregistravimo data turėtų būti patvirtinta Lietuvos Juridinių Asmenų Registre.
Būstinė: Vilnius, Lietuva (registruotos buveinės adresas pateiktas skiltyje Teisinė informacija)
Pramonės sektorius: Maisto prekių mažmeninė prekyba; greitai besisukančių vartojimo prekių (FMCG) segmentas; nuosavų prekės ženklų gamybos partnerystės ir distribucija
Teisinė informacija
Įmonės kodas (Company code): Šiame profilyje nepateikta. Patikrinkite Lietuvos Juridinių Asmenų Registre (Juridinių Asmenų Registras) arba verslo registrų šaltiniuose (pvz., rekvizitai.lt).
PVM kodas (VAT code): Šiame profilyje nepateikta. Paprastai formato LTxxxxxxxxx; patvirtinkite oficialiuose registruose.
Oficiali svetainė: https://www.maxima.lt
El. pašto adresai:
- Bendras/Klientų aptarnavimas: pagalba@maxima.lt (klientų aptarnavimo pašto dėžutė užklausoms)
- Spaudai/Komunikacijai: komunikacija@maxima.lt (žiniasklaidos ir ryšių su visuomene užklausos; patvirtinkite oficialios svetainės žiniasklaidos skiltyje)
Registruotos buveinės adresas: Nurodoma kaip Vilnius, Lietuva; tikslus gatvės adresas turėtų būti patvirtintas Lietuvos Juridinių Asmenų Registre. Istoriškai grupės įmonės naudojo centrinius Vilniaus adresus; vis dėlto MAXIMA LT, UAB oficialus registruotos buveinės adresas čia nepatvirtintas.
Pagrindinis telefonas (klientų aptarnavimas): Veikia nemokama linija klientų užklausoms; aktualų numerį reikėtų patikrinti oficialiame maxima.lt puslapyje „Kontaktai“. Skambinant iš užsienio, naudokite oficialioje svetainėje nurodytus numerius.
Veikla
Pagrindiniai produktai/paslaugos: Maisto ir gėrimų mažmeninė prekyba; buitinės prekės; sveikata ir grožis; gyvūnų priežiūra; kūdikių prekės; sezoninės prekės; ribotas ne maisto bendrojo asortimento pasirinkimas; šviežių produktų skyriai (vaisiai ir daržovės, kepykla, mėsa, žuvis), paruoštas maistas ir „grab-and-go“. Platus nuosavų prekės ženklų portfelis (pvz., Optima linija, Favorit, Meistro kokybė), apimantis ekonominį, vidutinį ir specializuotą segmentus.
Parduotuvės formatai: MAXIMA X (mažo formato patogaus apsipirkimo parduotuvės), MAXIMA XX (supermarketai), MAXIMA XXX (hipermarketai).
Lojalumo programa: „Ačiū“ lojalumo kortelė su personalizuotais pasiūlymais, skaitmeniniais kuponais ir taškų/nuolaidų mechanika, integruota su kvitais ir mobiliąja programėle.
Elektroninė prekyba: Internetinė maisto prekių prekyba Lietuvoje teikiama daugiausia per su grupe susijusius kanalus (pvz., Barbora, kurią valdo seserinė įmonė MAXIMA GRUPĖ sudėtyje); MAXIMA LT užtikrina asortimentą, tiekimą ir paskutinės mylios bendradarbiavimą skaitmeniniams užsakymams aptarnaujamose teritorijose.
Tiekimo grandinė: Nacionalinė distribucija per regioninius logistikos centrus ir tiesioginį papildymą į parduotuves; centralizuotas pirkimas ir kategorijų valdymas, vidinė kokybės užtikrinimo ir atsekamumo sistema nuosaviems prekės ženklams ir šviežiems produktams; šaltosios grandinės logistika greitai gendančioms prekėms.
Verslo modelis: Didelio lankomumo mažmeninė prekyba, orientuota į kasdien žemas kainas, papildomas savaitinėmis akcijomis; platus nuosavų prekės ženklų asortimentas stiprina vertės lyderystę; tankus parduotuvių tinklas užtikrina pasiekiamumą; lokalizuoti asortimentai; omnikanalė integracija per lojalumo programą ir skaitmeninius sąlyčio taškus.
Istorija
Pradžia: MAXIMA ištakos siekia ankstyvuosius 1990-uosius Vilniaus prekyba grupėje, kuri sukūrė modernius maisto prekybos formatus Lietuvoje ir vėliau išsiplėtė po Baltijos šalis ir už jų ribų. MAXIMA prekės ženklas susiformavo kaip pakopinė parduotuvių formatų sistema, siūlanti didėjantį asortimentą ir prekybos plotą nuo X iki XXX.
Korporatyvinis formavimas: Plečiantis grupei, veikla Lietuvoje buvo organizuota MAXIMA LT, UAB, sutelkiant dėmesį į vietinę mažmeninę prekybą, o MAXIMA GRUPĖ koordinavo kelių šalių strategiją, tarpvalstybinius pirkimus ir grupės funkcijas.
Svarbiausi etapai:
- Nuosavų prekės ženklų portfelio plėtra ir vertės orientuotų linijų vystymas 2000-ųjų ir 2010-ųjų dešimtmečiais.
- „Ačiū“ lojalumo programos diegimas ir klientų patirties skaitmenizavimas (mobilioji programėlė, personalizuoti pasiūlymai).
- Nuolatinė parduotuvių tinklo modernizacija (rekonstrukcija, energinio efektyvumo gerinimas, savitarnos kasos).
- Indėlis į grupės regioninę aprėptį: kol MAXIMA LT aptarnauja Lietuvą, seseriniai operatoriai, veikiantys MAXIMA GRUPĖ struktūroje, vykdo veiklą Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje.
Finansinė informacija
Pajamos: MAXIMA LT pardavimai sudaro didžiausią vienos šalies indėlį MAXIMA GRUPĖ struktūroje. Viešai skelbiamos konsoliduotos grupės pajamos pastaraisiais metais viršijo 5 mlrd. EUR; MAXIMA LT atskirosios metinės pajamos plačiai nurodomos kelių milijardų eurų intervale. Tikslius, audituotus MAXIMA LT, UAB skaičius reikėtų naudoti iš jos metinių finansinių ataskaitų, pateikiamų Lietuvoje.
Pelningumas ir investicijos: Nuolatinės investicijos į parduotuvių atnaujinimus, logistiką ir technologijas (pvz., savitarna, energinis efektyvumas, skaitmeninė lojalumo sistema).
Finansavimas: MAXIMA LT, UAB yra veiklą vykdanti dukterinė bendrovė, o ne rizikos kapitalo finansuojamas startuolis; finansavimas daugiausia gaunamas iš vykdomosios veiklos pinigų srautų ir grupės lygmens instrumentų, valdomų MAXIMA GRUPĖ.
Nuosavybės struktūra: MAXIMA LT, UAB priklauso MAXIMA GRUPĖ, UAB. Grupuotės galutinis savininkas – Vilniaus prekyba, UAB, Lietuvos holdinginė bendrovė.
Vadovybė ir valdymas
Valdymas: MAXIMA LT, UAB veiklą prižiūri vadovų komanda ir valdyba, laikantis grupės valdymo standartų. Tikslų esamų vadovų (vadovai) ir valdybos narių (valdyba) sąrašą reikėtų patvirtinti Lietuvos Juridinių Asmenų Registre ir oficialiuose bendrovės skelbimuose.
Pagrindinės vadovų pareigos (tipiškai): Generalinis direktorius/CEO (generalinis direktorius), Finansų direktorius (finansų direktorius), Operacijų direktorius (operacijų direktorius), Komercijos/Kategorijų direktorius (komercijos direktorius), Personalo vadovas (personalo vadovas), Tiekimo grandinės/Logistikos direktorius (logistikos vadovas) ir Korporatyvinių reikalų/Komunikacijos direktorius (komunikacijos vadovas).
Pastaba: Vadovų vardai ir pareigybių pavadinimai laikui bėgant kinta ir čia nepateikiami dėl nepatvirtintų, nepakankamai atnaujintų viešųjų duomenų šiame profilyje. Prašome tikrinti oficialius registrus ir bendrovės svetainę dėl aktualių vardų ir pareigų.
Biurų vietos
Registruota buveinė (buveinė): Vilnius, Lietuva. Tikslus MAXIMA LT, UAB registruotos buveinės gatvės adresas ir pašto indeksas turėtų būti patvirtintas Juridinių Asmenų Registre (JAR).
Regioninis buvimas: MAXIMA LT valdo logistikos centrus ir administracines patalpas, kurios aptarnauja nacionalinį parduotuvių tinklą (pvz., Vilniuje ir Kauno apylinkėse). Konkrečių šių biurų adresų ir telefono numerių viešai nenurodo atviri šaltiniai, naudoti šio profilio rengimui.
Parduotuvės: Šimtai MAXIMA X/XX/XXX parduotuvių veikia visoje Lietuvoje; parduotuvių adresai ir vietiniai telefono numeriai pateikiami maxima.lt kiekvienai lokacijai.
Rinkos pozicija
Konkurencinė aplinka: MAXIMA LT pagal pajamas ir parduotuvių skaičių yra lyderis Lietuvos maisto prekių mažmeninėje rinkoje. Pagrindiniai konkurentai: Lidl Lietuva, Rimi Lietuva, IKI (Rewe Group), Norfa (Rivona) ir Aibė kooperatinės parduotuvės.
Rinkos dalis: Viešos analizės dažnai priskiria MAXIMA didžiausio žaidėjo statusą su didžiausia Lietuvos FMCG mažmeninės rinkos dalimi, dažniausiai 30–35% intervale, priklausomai nuo metodologijos ir laikotarpio. Tikslūs rinkos dalies skaičiai skiriasi pagal šaltinius ir laiką.
Konkurenciniai pranašumai: Tankus nacionalinis tinklas; stiprus nuosavų prekės ženklų portfelis; kainų lyderystė per akcijas ir kasdienę vertę; masto ekonomija pirkimuose; išvystyta lojalumo programa; patikima šviežių produktų tiekimo grandinė ir kategorijų gilumas; nuolatinės investicijos į parduotuvių modernizavimą ir skaitmeninius sąlyčio taškus.
Naujausi pokyčiai
Parduotuvių modernizavimas: Nuolatiniai energinio efektyvumo atnaujinimai (LED apšvietimas, šaldymo sistemos), plėtojamos savitarnos kasos ir atnaujinami išdėstymai, siekiant pagerinti klientų srautą ir asortimento matomumą.
Asortimentas ir nuosavi prekės ženklai: Tolesnė nuosavų prekės ženklų linijų plėtra, įskaitant vertės segmentą (Optima linija) ir kokybę akcentuojančias linijas (pvz., Meistro kokybė) tiek šviežiose, tiek fasuotose prekėse.
Skaitmena ir lojalumas: „Ačiū“ programos ir mobiliųjų patirčių tobulinimas, siūlant personalizuotus pasiūlymus ir kuponus; integracija su internetiniais kanalais, veikiančiais grupės ekosistemoje.
Bendruomenė ir tvarumas: Iniciatyvos, susijusios su maisto atliekų mažinimu, partnerystėmis su vietiniais tiekėjais ir socialinės atsakomybės programomis, reguliariai pristatomos bendrovės komunikacijoje.
Pastaba: Dėl naujausių naujienų žiūrėkite pranešimus spaudai ir skiltį „Naujienos“ maxima.lt ir maximagrupe.lt.
Kontaktinė informacija
Svetainė: https://www.maxima.lt
Klientų aptarnavimo el. paštas: pagalba@maxima.lt
Spaudos/komunikacijos el. paštas: komunikacija@maxima.lt (patvirtinkite per oficialią svetainę)
Klientų aptarnavimo telefonas: Yra nemokamas numeris; prašome patikrinti šiuo metu aktyvų numerį maxima.lt („Kontaktai”).
Pašto/registruotos buveinės adresas: Vilnius, Lietuva (tikslius duomenis reikėtų patvirtinti Lietuvos Juridinių Asmenų Registre).
Socialiniai ir skaitmeniniai kanalai: Nuorodos į oficialius puslapius pagrindinėse platformose pateikiamos maxima.lt.
Šaltiniai ir nuorodos
- MAXIMA LT oficiali svetainė (Kontaktai, Naujienos, Lojalumas/Ačiū): https://www.maxima.lt
- MAXIMA GRUPĖ korporatyvinė svetainė (grupės struktūra, metinės ataskaitos): https://www.maximagrupe.lt
- Vilniaus prekyba (nuosavybės informacija): https://www.vilniausprekyba.lt
- Lietuvos Juridinių Asmenų Registras (JAR) / Valstybės įmonė Registrų centras: https://www.registrucentras.lt
- Rekvizitai.lt (įmonių katalogas; teisiniai ir finansiniai duomenys apie Lietuvos bendroves): https://rekvizitai.lt
- Viešosios žiniasklaidos ir verslo spaudos straipsniai apie Lietuvos maisto prekių mažmeninę rinką ir MAXIMA naujienas (įvairūs; konsultuokitės su verslo naujienų portalais Lietuvoje).
Svarbi pastaba dėl teisinių identifikatorių
Įmonės kodas (įmonės kodas), PVM kodas (PVM kodas), tikslus registruotos buveinės gatvės adresas ir oficialūs telefono numeriai čia nepateikiami, nes jų nepavyko patikrinti patikimuose, atnaujintuose viešuose šaltiniuose profilio rengimo metu. Dėl tikslių teisinių ir kontaktinių duomenų prašome kreiptis į Lietuvos Juridinių Asmenų Registrą (JAR), Valstybės įmonę Registrų centrą arba MAXIMA LT oficialų puslapį „Kontaktai“.