UAB "Humana LT" rekvizitai
304936925
Įmonės kodas
-
PVM kodas
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Kibirkšties g. 6
Adresas
-
Telefonas
-
Vadovas
2018 10 19
Registracijos data
-
Darbuotojai
Turinys
Uždaroji akcinė bendrovė "Humana LT"
Pastaba: Nepaisant pastangų parengti išsamų profilį, keli teisiniai identifikatoriai (įmonės kodas, PVM kodas), vadovų vardai ir išsamūs kontaktiniai duomenys nebuvo patvirtinti patikimais šaltiniais, prieinamais šios sesijos metu. Ten, kur duomenys nėra patvirtinti arba nėra viešai atskleisti, tai aiškiai nurodyta. Skaitytojams rekomenduojama identifikatorius sutikrinti su oficialiais Lietuvos registrais (Registrų centras JAR, VMI PVM mokėtojų registras) ir pačios bendrovės atskleidimais.
Įmonės apžvalga
Teisinis pavadinimas: Uždaroji akcinė bendrovė "Humana LT" (UAB "Humana LT")
Šalis: Lietuva
Būstinė: Šiame profilyje viešai nepatvirtinta (žr. Teisinė informacija)
Veiklos sektorius: Mažmeninė prekyba (dėvėta/naudota apranga), žiedinė tekstilė, į tvarumą orientuota drabužių mažmeninė prekyba
Prekių ženklai/formatai: Humana dėvėtų drabužių parduotuvės; atrinktuose miestuose taip pat veikia kuratorinės “vintage” arba aukštesnio segmento formato parduotuvės (prekės ženklinimas ir formatai gali skirtis pagal miestą)
Teisinė informacija
Įmonės kodas (bendrovės kodas): Šiame profilyje nepatvirtinta; tikrinkite JAR (Registrų centras).
PVM mokėtojo kodas (PVM kodas): Šiame profilyje nepatvirtinta; tikrinkite VMI PVM mokėtojų registrą.
Oficiali svetainė: https://humana.lt (mažmeninė Humana parduotuvių svetainė Lietuvoje; patikrinkite pirmą kartą atidarant)
Oficialus el. pašto adresas: Šiame profilyje viešai nepatvirtinta.
Registruotos buveinės adresas: Šiame profilyje viešai nepatvirtinta (žr. Šaltiniai, kaip patikrinti).
Bendrovės telefonas (registruotos buveinės): Šiame profilyje viešai nepatvirtinta.
Verslo veikla
Pagrindiniai produktai/paslaugos:
- Dėvėtų drabužių, avalynės ir aksesuarų mažmeninė prekyba.
- Kuratorinės ir sezoninės kolekcijos (įskaitant “vintage” atrankas pasirinktose vietose).
- Susijusios žiedinės ekonomikos veiklos: rūšiavimas, kokybinis atrinkimas ir dėvėtos tekstilės paskirstymas per mažmeninės prekybos tinklą.
Verslo modelis:
UAB "Humana LT" Lietuvoje valdo nacionalinį fizinių dėvėtų drabužių parduotuvių tinklą. Naudota tekstilė gaunama (paprastai per Europos surinkimo ir rūšiavimo tinklus), gaminiai klasifikuojami pagal kokybę ir stilių, o pardavimai vykdomi vietinėse parduotuvėse, taikant struktūruotus kainodaros ciklus, būdingus Humana prekės ženklui (pvz., naujo asortimento “drop” dienos, po kurių seka nuoseklūs kainų mažinimai). Modelis akcentuoja žiediškumą, prieinamumą ir dažną asortimento atnaujinimą, siekiant palaikyti parduotuvių lankomumą ir atsargų apyvartą.
Rinkos pozicija:
Humana yra viena žinomiausių dėvėtų drabužių mažmeninės prekybos tinklų Lietuvoje, turinti parduotuves didžiuosiuose miestuose, tokiuose kaip Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai ir Panevėžys. Jos poziciją remia didelė ir stabili naudotos tekstilės tiekimo grandinė, prekės ženklo atpažįstamumas, nuosekli patirtis parduotuvėse ir į vertę orientuota kainodaros strategija.
Istorija
Įkūrimas ir plėtra:
- Humana prekės ženklas siejamas su Europos dėvėtos aprangos mažmenine prekyba ir platesne žiedinės tekstilės ekosistema. UAB "Humana LT" buvo įsteigta vykdyti mažmeninę prekybą Lietuvoje, didinant prieigą prie įperkamos dėvėtos aprangos ir prisidedant prie tekstilės pakartotinio naudojimo.
- 2010-aisiais bendrovė plėtė parduotuvių tinklą didžiuosiuose Lietuvos miestuose ir pristatė kuratorines “vintage” arba aukštesnio segmento formato parduotuves, skirtas mados sąmoningiems klientams, ieškantiems unikalių gaminių.
- Bendrovės raida Lietuvoje atspindi platesnes Europos tendencijas: augantį vartotojų susidomėjimą tvarumu, žiedine mada ir kainai jautriu apsipirkimu.
Svarbiausi etapai:
- Nacionalinio mažmeninės prekybos tinklo sukūrimas, įskaitant reprezentacines arba didelio srauto vietas didmiesčių centruose.
- Standartizuotų kainodaros ciklų taikymas ir periodiškas parduotuvių atnaujinimas siekiant gerinti klientų patirtį.
- Nuolatinis derinimas su žiedinės ekonomikos naratyvais (tekstilių pakartotinis naudojimas ir atliekų mažinimas).
Tiksli įkūrimo data, oficialūs istoriniai etapai ir įmonės restruktūrizavimo įvykiai šiame profilyje nebuvo viešai patvirtinti ir turėtų būti patvirtinti per oficialius registrus ir bendrovės atskleidimus.
Finansinė informacija
Pajamos ir pelningumas:
Šiame profilyje viešai nepatvirtinta. Kaip uždaroji akcinė bendrovė (UAB), išsamios finansinės ataskaitos teikiamos Registrų centrui; prieiga gali reikalauti mokamo išrašo arba oficialaus paklausimo.
Finansavimo raundai:
Viešai patvirtintos informacijos apie rizikos kapitalo tipo finansavimo raundus nėra; verslo modelis paprastai savifinansuojamas per veiklą, veikiančią platesnėje Europos dėvėtos tekstilės ekosistemoje.
Nuosavybės struktūra:
Šiame profilyje viešai nepatvirtinta. Lietuvos registrų išrašai (JAR) ir bendrovės įstatai pateiktų esamus akcininkus ir nuosavybės pokyčius.
Vadovybė ir valdymas
Pagrindiniai vadovai (vadovai):
Šiame profilyje viešai nepatvirtinta (vardai ir pareigos turėtų būti patvirtinti JAR arba per oficialius bendrovės kanalus).
Valdyba/valdymo organai:
Kaip UAB, bendrovė paprastai turi generalinį direktorių (CEO) ir gali turėti valdybą arba priežiūros struktūrą, priklausomai nuo įstatų. Konkrečios paskyrimai čia nepatvirtinti.
Biuro vietos
Registruota buveinė (buveinė):
Šiame profilyje viešai nepatvirtinta; oficialų registruotą adresą ir bendrovės nurodytą kontaktinį telefoną tikrinkite JAR.
Operacinė aprėptis:
UAB "Humana LT" vykdo veiklą per parduotuves visoje Lietuvoje didžiuosiuose miestuose ir regionų centruose. Atskirtų parduotuvių adresai, darbo laikas ir vietiniai kontaktai paprastai pateikiami bendrovės mažmeninės prekybos svetainėje (žr. “Kontaktinė informacija”).
Rinkos pozicija
Konkurentai:
- Kiti fiziniai dėvėtų ir “vintage” prekių mažmenininkai Lietuvoje (nepriklausomos parduotuvės ir mažos grandinės).
- Labdaros/komiso parduotuvės ir bendruomeninės taupiųjų prekių parduotuvės.
- Internetinės prekyvietės, skatinančios asmeninę perpardavimo prekybą, ypač Lietuvoje įsikūrusi Vinted (kaip netiesioginis konkurentas tiekimo ir vartotojų dėmesio atžvilgiu dėvėtos aprangos rinkoje).
Konkurenciniai pranašumai:
- Nacionalinė fizinė aprėptis, dažnai atnaujinamos atsargos ir nuoseklūs kainodaros ciklai.
- Nusistovėjusi naudotos tekstilės tiekimo grandinė, leidžianti prognozuojamą asortimento apimtį ir kokybės lygius.
- Didelis prekės ženklo žinomumas tarp vertę ir tvarumą vertinančių pirkėjų.
- Patirtis atrasti parduotuvėse ir kuratorinės atrankos (pvz., “vintage” asortimentai).
Rinkos dalis:
Šiame profilyje viešai nepatvirtinta; Lietuvos dėvėtos aprangos rinka yra fragmentuota, joje veikia grandinės, nepriklausomi dalyviai ir internetinės platformos.
Naujausi pokyčiai
Šiame profilyje viešai nepatvirtinta. Tipiniai kategorijos pokyčiai apima parduotuvių atnaujinimus, tinklo plėtrą arba optimizavimą, tvarumo ataskaitų teikimą ir bendruomenines iniciatyvas, susijusias su tekstilės pakartotiniu naudojimu. Patvirtintų naujienų ieškokite Lietuvos verslo žiniasklaidoje, bendrovės pranešimuose ir registrų įrašuose.
Kontaktinė informacija
Oficiali svetainė (mažmeninė prekyba): https://humana.lt
El. paštas: Šiame profilyje viešai nepatvirtinta.
Registruotos buveinės adresas ir telefonas: Šiame profilyje viešai nepatvirtinta.
Parduotuvės lygmens kontaktai: Atskirtų parduotuvių adresai ir telefonų numeriai paprastai pateikti oficialios svetainės skiltyje “Parduotuvės” arba “Stores”.
Šaltiniai ir nuorodos
Pirminiai registrai ir valstybės portalai (teisinės informacijos, kodų ir vadovybės patikrai):
- Registrų centras (Juridinių asmenų registras, JAR) – https://www.registrucentras.lt/
- VMI – PVM mokėtojų paieška – https://www.vmi.lt/
- Sodra (Draudėjų paieška) – https://draudejai.sodra.lt/
Verslo katalogai ir žiniasklaida:
- Rekvizitai.lt (Verslo žinios katalogas) – https://rekvizitai.vz.lt/
- Verslo žinios (verslo naujienos) – https://www.vz.lt/
- Delfi Verslas – https://www.delfi.lt/verslas/
- 15min Verslas – https://www.15min.lt/verslas/
Bendrovės medžiaga:
- UAB "Humana LT" mažmeninės prekybos svetainė (parduotuvų tinklas, informacija vartotojams) – https://humana.lt
Kaip patikrinti trūkstamus duomenis:
- Įmonės kodas, PVM kodas, registruota buveinė ir vadovai: gaukite išrašą iš JAR (Registrų centras), ieškodami “Uždaroji akcinė bendrovė Humana LT”.
- PVM statusas: patikrinkite VMI PVM registrą, naudodami įmonės kodą, kai jis žinomas.
- Finansai (apyvarta, rezultatai): prašykite finansinių ataskaitų per Registrų centrą arba įgaliotą duomenų teikėją.
- Parduotuvės adresai ir telefonų numeriai: žiūrėkite oficialios svetainės skiltį “Parduotuvės”.